torsdag 8 maj 2008

wihooo!

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, vaknade kring halv två. Satt mig framför datorn och chatta lite ;> Sen så började jag bokjobbe om nån jäkla bok jag läst som hette "för bra för att dö". Satan vad jobbigt de är o plöögga!!! Sen skicka millan ett sms o sa att vi far o rider, kl fem drog ja då ner till stallet, tog in havremåhppeeN och starta kärran! Vi red till fotbolls planen och avrets, lussan och sunny var galen, så jag och millan fick bara sitta och hålla i oss! Första dan Sunny galloperade nu efter ryggonttttt!! Hon var jätte pigg o ba stuttsa o skena typ haha ;D Sen så for jag hem och gjorde färdigt de där sabla bok jobbet! Sitter och funderar på vad ja ska göra resten av kvälln! Så jävla less på att vara instängd i de här huset nu, less på att vara sjuk! Första gången i hela mitt liv jag vill till skolan haha!!! ;p Tro de eller ej men hällre skolan än hemma just nu! kan ju inte va med hjärtat nu eftersom jag har dem här jävla utslagen, han får inte bli smittaD!! =) <333333 Miss u baby ;-** O mina vänner också! (L) ;*!!!
Vad mer ska jag skriva ??! Imorgon ska jag på begravning! RIP judith! 13 april dog hon. Samma dag som jag o larssan vart tsm ;p bra tajjjming dära åså va ;D NAAAAT! ;P åde en jävligt bra och jävligt dålig dag alltså.. Men nu har ja inge mer att skriva mer än att jag vill SPELA FOTBOOLL men att de inte finns nå jävla 93/92 lag, orka spela med lillfjortis sannas flicla fjortåån "94" lag! ;) hahaha sry sanna! men ajjjaahh! ska kilippppa nu va! puss häääj ;*

Inga kommentarer: