onsdag 30 juli 2008

heey ;>

Idag vakna jag i morse av att telefonen ringde, då fick jag höra den hemska nyheten :S r.i.p!
Nu sitter jag här och gruvar mej, jag ska klippa av håret idag ;S :O blääää vad hemskt!! men jag måste, de är så JÄÄÄVLA nött!! tur att jag har löshår!! Efter de ska jag med putte och äta glass och sen så ska jag till min älskade ponny<3
Skulle egentlligen följa med emma till stan idag men fick inga pengar av pappa! GACHHHGHSHS

Du är en sån där idiot som tror att 2+2=7, helt pantad i skallen. De är precis som 3 personer skriver på en historia, man får aldrig veta vad dem andra skriver om, man får bara veta vad handlingen om historien ska vara! Sen när allt är färdigskrivet så tycker du att historien låter tro värdig och väljer att tro på att den är sann (Y) pateetisk! Du tror jag bryr mig i om du inte vill vara kompis med mig nå meR? I början kändes de lite tungt, men heey! The bitch is back! Du väljer att spela spelet på de här sättet, så okej unga dam, leken har bara börjat!

Jaja, vi hörs sen,
XOXO / lisa

Inga kommentarer: