måndag 18 augusti 2008

Tillbaka igen!

Hej, jag gjorde ju en ny blogg men jag raderade den och använder nu min gammla igen. Men mest så skriver jag på bilddagboken! Ska försöka börja skriva hära lite oftare! Ni får komentara lite också ;D!
Idag har jag haft hoppkurs med Sunny, Vi tränade gallop ombyten och sånt där, sen hoppade vi stuts, Sunny tyckte de var jätte läskigt :)

Jag är jätte trött och funferar på att hoppa i duschen elr nå, sen blire vell mat och sova! är jätte jätte trött :( men bra att man börjar bli trött tidigt nu så jag kan vända tillbaka dygnet nu när skolan börjar på måndag... Tråkigt!
Imorgon ska jag också hoppa (; och då hinder och inte små bommar :D ! Haha, men vi hade ju mest bara markarbete idag..
På torsdag ska jag och gubben till Luleå ;) + Att Vanja Osnes och Tommy Krabat också ska följa tkr jag ;D

Pusshej så länge ;*

Inga kommentarer: