fredag 20 juni 2008

midsommar.

Hej, idag är de då midsommar, woow!
Sitter hemma helt själv, ska va själv hela helgen. Ganska så skönt må du tro!
Klev upp typ 11 idag. Kl 12 for jag till Sunny o tog hand om henne, så red jag o sanna en stund på våra små karameller! (:
Sen då jag kom hem så käka jag nå kyckling och åt en kaka, haha intressant va? ;)
Sen så har jag suttit och lyssnat på musik och bara tagit det lungt..
Funderar vad man ska ta och hitta på! Kanske slänger sig i duschen för att man inte har så mycket annat att göra. Sen blir det vell att kolla tv och sitta framför datorn åde.
Hoppas att Simon kommer med min skiva idag så jag kan kolla på film!
Annars kanske jag drar till mamma en sväng. Det var länge sen jag var där nu, saknar mammi<3

Jag hoppas på detta även om de är dåligt! Faktum är att jag mår bättre och bättre av de, känner mej allmänt friskare höll jag på säga =) Hoppas de hjälper iaf.. (;


Jaja! hör av er om ni har lust, funderar på om vi kanske ska ha nå tjej kväll här! pyjamas party ;) WOHOOOOO!
- a hecho de menos tu ;-*

puss & kram /L

Inga kommentarer: