lördag 14 juni 2008

skolavslutning veckan

Nu har datorn ännnnnnntliiiiiigen fått internet igen. Efter typ 3 månader, faan va glad jag är! så nu äre inte bara msn som funkar ;D

Skolavslutning veckan:
Måndag; piss väder, vi satt nere vid talvatis och grilla, jag for hem vid 10.. så jävla trisst! skönaste komentaren för dagen "sur jävla vaikijaur (stavning?) veden!" hahaha.. där ni C och J ;)
Tisdag; då kunde man ju inte va ute, de vaju fotboll förfan! Sve-gre.. 2-0 till sverige :D!
Onsdag; Vi hade avslutningsmiddag alla 9or på gästis, maten smaka jävla skit, fick värsta seniga biten, inte gott! Sen på kvällen, Lätt bästa skolavslutningdagen, men jävligt mke tjaffs.. Tack vare marja fick jag en hel öl i hela ansiktet och håret, hoho.. Hon skulle kasta den på nåra som hade slagga å så stog jag ivägen, fan så jävla äckligt de va! hoho, men inte gnällde jag för de, men tanken på hur jag såg ut just då irriterar mig smått! Typ helt jävla galen dag, Jagade "X" i typ 2 timmar för att jag tydligen "strulat" med "U" och "Y" .. Sen kom nå jävla rykte om att jag roat mig med "A" också! Jävla fitt jokkmokkryktena, Menmeeen, thats lifeeee yeah.
Torsdag; Jag och Emma gick till lyckan för att hämta en jävla locktång kl 10 på kvällen. Sen gick vi hem till morsan och snacka massa skit innan hon kom hem, då drog vi där ifrån.
Fredag; klev upp typ 8 för att jag skulle hinna duscha o göra korkskruvar o allt till avslutningen. Drog till Emma efter att jag sminkat mig etc.. Hon skulle hjälpa mig locka håret men ingen fatta hur den där jävla lockgrejjen funka så vi fick göra nå jävla fula skruvar med platttången! hojja vad irriterande! Vi som gick igår så långt för att hämta den.
Fan vad skönt med skolavslutning!
Kvällen sög riktigt jävla mycket, hände massa skit denna dag med! Sen kom Lovan och lösupp stämmningen lite =) efter att bytt umgänges grupp 2000 ggr och alla var lika tråkiga så bestämde jag mig kl 4 på morgonen att de kanske var dags att dra hem och söka lyckan nån annan dag ;> HAha.
Lördag; Sov till 4, drog till stallet och sen såg jag fotboll, jävligt dålig match, sverige losa, de vaju förfan bara en jävla minut kvar, ganska less man blir på spanjor jävlarna! haha. Sen drog jag o morsan och kolla på nå stall i mattisudden, tickan kanske ska stå på bete där.
Sen kom emma förbi en sväng! Vi lyssna på musik och nörda oss framför datorn! Nu ska man vell kanske gå å lägga sig.. Måste ju vila upp mig för imorgon då jag o lovan/miriam ska gå på crikus :D HAHA! Sen så ska Sunny och Jolly på bete och de ska packas en massa inför sommarjobbeeeet som börjat på månd, fan va jobbigt! ajjja

See yoooou! adios
yeewow pusstjo ;-*

Inga kommentarer: