söndag 29 juni 2008

tjeeejkväll! :)

Hej!
Idag så klev jag upp där vid 11, drog till stalllet vid ett! Red lite och sen badade jag o sanna med hästarna.
På efter middagen så gick jag över till nettan och evve som höll på göra iordning för middagen! Jag snodde små söta jordgubbar och tittade på askungen 2 :D haha! jäääätte roligt, whoho!

Sen så kom alla människor och då åt vi kyckling och pomfritt eftersom Nettan lyckades göra chips av potatiis skivorna!
Men de var jätte mums =) Sen blev vi serverad en supero god efterrätt =) FRUKTCOCTAILMEDGRÄDDE!!!!!<3 :D

Efter de drog vi ut på bastuflotten, dem ända som våga hoppa i vattnet var evve och sus!! =) duktiga =) jag doppa bena ;) HOHO men ja hade ju redan bada tidigare så ja eju bäst iaf!
Vi satt där ute i typ 3 timmar nästan, sen rodde vi i land o kolla lite tv innan vi drog in till Jmk och inte gjorde ett piss. Gick på statoil och satt i parken en stund, sen drog typ alla så då gick jag sus, carro och evve hem till mej o dansa som fan! haha!

Nu är bara jag och evve kvar, hon ska sova här! Hon är utsländ från huset hennes :/ ;)

du e så yeye wowow! GOD JUL BABY!!

Puss&kram/LISA OCH EVELINA

Inga kommentarer: