lördag 30 augusti 2008

marknad

Hejsan.
Marknad ihelgen, igår var första dagen. Den var både bra och dålig.
Den började med att carro kom hem till mig för fixing. Sen drog vi på avskedsmiddag för evelina på smedjan. Faan vad jag kommer sakna dig evve!
Sen gick vi hem till emma på förfest haha ;D trevlig!
Sen drog vi ner till marknads området och åkte karusell mm. Sen kl 12 så sa alla hejdå åt gumman (evve) som vart tvungen fara.. Vi syns inte på ett halv år!!!! Ett halvt jävla år utan hon.. Vilka ska nu dansa på partyna=/?? De bruka alltid vara du jag carro och jassa som håller på mest.
åå, evve varför lämmnar du oss.. Hela tjejgänget grät typ blod..
Jag älskar dig Sonny, förlåt mig. Jag vet inte vad jag ska göra, jag gillar er båda så jävla mke, jag vill inte såra jassa men jag vill inte förlora dej heller :(<3 förlåtförlåtförlåt hjärtat....

Å sen har ni säkert fått höra massa skit om mig som vanligt!! Jag är ju så jävla cool så alla måste
snacka om mej hela tiden! Jag
verkar ju vara de intressantaste skvallerämnet, jo tack! Ni vet fan ingenting så håll käften era förbannade idiot jävlar!!!!!!!!!!!!!! ;P

Nu väntar jag på carro, vi ska fixa oss och de sen ska vi på partyy igen!

går dagens bild :D JAG OCH CARRO :D haha<33
















Love ;* / LB

Inga kommentarer: