torsdag 28 augusti 2008

snart marknad.

Idag orkade jag inte fara på friluftsdagen så jag sjukanmälde mig. Älsklingen sov hos mig idag (som alltid).
Men vad är de som händer? allt bara faller i bitar.

Sen hoppa jag i duschen och gjorde inpackningar åså, då knacka de helt plötsligt på dörren till toan, jag ropa -hållå? men ingen svarade..
Sen efter etttag knackade de igen, då gick jag ut för att se vem fan de var, och tro de eller ej, där står carolina westman i egen hög person och skratta! haha :D Vi satt och snacka om allt möjligt i typ 2 timmar, men mest om marknaden! Fan så kul de ska bli ;D
längtaaaaaaaaaar!
Jag carro och karusellerna = <3 sant!
Fan vad kul vi ska ha cäro ;)

MAAAAARKNAAAAAAAD :D <333 partypatrtyparty!
de kommer att bli kalas tror jag ;D
Imorgon drar de igång ;)

Imorgon ska vi också ha avskeds middag för Evvi<3:( som flyttar till spanien nu..... åå jag vill inte!

sen tkr jag för övrigt att miriam ska flytta hem igen.

Nu ska jag ner till stallet och ta hand om pärlan, see yah ;P

"Jag älskar dig, bara dig. Nu och föralltid! Ingen kan ta din plats, du är den finaste jag vet, ingen är bättre än dig! Jag är född att älska dig. Jag ser ingen annan än dig, även om jag försöker. Aldrig någonsin ska jag glömma dig, och aldrig någonsin ska jag sluta att älska dig. Du är den jag vill ha, du är bäst!"

Inga kommentarer: