söndag 31 augusti 2008

wihoooo!

Nu är årets höstmarknad slut.. tråkigt!
Det har varit himmla kul, speciellt igår då.
Efter att jag fixat mig drog jag till Jasmine där carro och dem var, där dansa vi å allt sånt där!
Sen vid halv 11 drog vi till området! Då gick vi och åkte karusell och jag fiska i fiskedammen och fick ett gossedjur också ;). Sen så kom jag och Elina på att vi skulle in i öl tältet, så vi kröp under staketet och gick in ;p !! hahaha.
Där inne vare massa kända ansikten :) Sen gick ju jag upp på dansgolvet och regerade!
Jag, tommy och putte dansa som nå proffs dära! hahaha!!!!
Sen ringde mamma och pappa och sa att jag skulle komma för dem var där utanför så då gick jag dit å sen for vi hem och sov!

Idag har jag vart med Miriam och Sonny + gänget.
Jag har ett fint halsband nu där det står ingraverat "Sonny" på, och han ett i mitt namn =)
Jag var faktiskt jätte snäll och köpte 2 foppatoffel grejjer man sätter fast i hålena där åt miriam, en på spiderman och en på hulken ;D men när jag skulle ge hon dem hade jag tappat dem =(
Jag och Vanja åkte karusell, de sööög på dagen ;D

Nu ska jag vila mig lite innan jag ska ner till stallet! jobbigt. Är trött!

Puss och kram / lisa*

Inga kommentarer: