måndag 22 september 2008

City!

Hejsan! Idag vaknade jag kl halv sju! Klev upp och duscha i över en halvtimma! Sen fixa jag mej åde innan jag drog till skolan!
Vi hade bara halv dag idag eftersom att efter kl 12 vare kvalitetsdag och jag behövde inte va där eftersom min mentor Jonas inte hade fått nå rapporter på att jag låg efter :D men de vet jag att jag gör som fan! Inte vart i skolan på en vecka jue.. :D Skönt o slippa iaf, haft ont i magen och vart jävligt trött idag!

Efter maten gick jag Jullan och Emelie till city och fika! Jag och emelie käka värsta kladdkakan och en latte till mig och choklad till hon ;P Julia den lilla sprätten käka ba nå araxrull elr vafan de heter och en plupp festis ;p haha! Sen gick vi till MIN affär och emelie köpte ett par svina stora byxor! Hon skulle tjuras o ha dem jävla största! hahah du kommer drunka i dem emlan ;D Sen drog dem till gymmet och jag upp till mitt :)

Funderar på att fara ut o springa elr nå :D kände mig helt sugen på o träna helt plötsligt, men jag vet att de kommer säkerligen inte att bli av! Sen blire stallet lite senare ikvl :)


GOTT VARE! Älska latten, sjukt god!
Julias jävla diet (stavning??) fika ;D haha



Puss! / lisab*

1 kommentar:

Emelie sa...

offta brallorna var så stora!! haha. Jag vill ju ha dom pösiga ;D