söndag 21 september 2008

tjao!

Tjenare! :)
Idag for jag till stallet halv 2 då vi byggde bort hindrena från paddocken och gjorde iordning för löshoppning!
Sunny hoppade typ inte med världens bästa teknik, ingen rygg och inga framben, men hon hade jättefina bak! Hon tog sig då över 130 ! =)

Sen mocka ja åde och sen gick jag o sanna o skulle fylla hö påsar då en jordgeting attackera oss så vi sprang och käka pizza ist ;p ! Sen hade vi Uss möte ;) Jag millan sanna frida hanna johanna och yamina ska ha övernattning bara vi på lörd :) knyt kalas och movie och mys sånt där :) på fredag blire party!

Så vad ska man göra ikvl? typ se lite tv och nörda framför datorn. Såååå himmla tråkigt! Skulle va skönt med en dusch och sen sängen men vi får vell se! Hatar att gå och lägga mig tidigt!
Imorgon blir de skola.. Fan va mke jag har att ta igen! Blir och plugga en massa! Ska fråga Jenny om hon kan hjälpa mig i matten så blire nog bra! Vill inte halka efter iår igen!

Puss! / LB

Inga kommentarer: