fredag 19 september 2008

fredag

Hejhej, vaknade kl 11, klev upp och gjorde hårinpackning åde. Fixade mig sen och packade.
Nu sitter jag och väntar på Miriam. Vi ska vell ut på stan innan bussen går hem kl fem!
jag vill inte heeeeem!

Idag ska jag spana efter nån klänning elr blus elr nå sånt! Annars tror jag jag hittat de jag behöver just nu! Å, synd man inte var sten jävla rik så man hade kunnat typ fara till new york, paris elr london elr nå sånt där ställe o shoppa :D gode skoj de hade varit! Jag ÄLSKAR att shoppa! helt crazy åde.

Nu sitter jag o sniffar på miriams supergodluktande body butter, mumssss! Hon köpte den på dollar för typ 10 kr o den luktar GODIS! men den ska lukta Jordgubb. Jag har en från body shop som luktar jordgubb men miriams luktar godare men min är bättre ;D hahaha jjaja, Nog om den!

Vi syns i dimman som sajjmon brukar säga ;D

Pusssssss åde / lajjsa

Inga kommentarer: