måndag 22 september 2008

ännu tråkigare

Jag sitter och väntar på att pappa ska sluta så han kan skjutsa mig till stallet! Så jag sitter och svarar på sånna här fråge grejer ;p

SVARA ÄRLIGT PÅ FRÅGORNA!


SEX OCH KÄRLEK

1. Är du oskuld? nope

2. Var du kär i den personen du förlora oskulden med? japp

3. Är du kär nu? ja såklart :)

4. Har du blivit dumpad? njä, vi vart tsm igen samma dag, så halft

5. Har du dumpat någon? jaa de har jag

6. Är/Har du varit olyckligt kär? jo kan man verkligen säga

7. Har du en parnet nu? jo de har jag :)

8. Har du sagt jag älskar dig och inte menat det? joo faktiskt

9. Har du sagt Jag älskar dig och menat det? jo de har jag också :)

10. Har du haft ett one night stand? näädu ;)

11. Hur många har du som max strulat med på en dag/kväll? ehm, 19 st! :S

12. Har du varit otrogen? jaa

13. Har du haft en partner som varit otrogen? ja :(

14. Har du drivit med någon? jo kan man ju som säga

15. Har du gjort något du ångrar inom kärleken? aah, verkligen!


VÄNSKAP

1. Har du många vänner? joo

2. Har du svikit en vän? joo

3. Har en vän svikit dig? jaa

4. Har du snackat skit om en vän? jo

5. Har du gråtit i en väns famn? jaa

6. Har du slagit en kompis? joo de har jag haha :p

7. Delar du en hemlighet med en kompis? jaa de gör jag väll

8. Vem är din bästa vän? Jag vet inte, men det finns några närmare hjärtat<3

9. Har du rest tillsammans med en vän? jaa :) spanien :D

10. Vem har du känt längst? Miriam =)


UTSEÈNDE

1. Hur lång är du? 167

2. Hur mycket väger du? 1 ton ;)

3. Vad har du för hårfärg? brunt m. blonda slingor

4. Är du nöjd med din kropp? nää

5. Vad är du mest nöjd med på din kropp? ehm, ingen aning :S

6. Vad är du minst nöjd med på din kropp? men höfterna!!!!!!!

7. Vad har du för klädstorlek? XS-S

8. Vad har du för skostorlek? 37-38 oftast

9. Har du en pircing? jooo i naveln och örona =)

10. Vill du ha en pircing och vart isf? nä inte nu men förut i läppen =)


FAMILJ

1. Skämms du över någon i din familj? men typ alla :d

2. Har du syskon? jo ett

3. Har du mist någon i din familj? nej som tur var

4. Vem gillar du bäst, mamma eller pappa? båda!

5. Vem i släkten är värst? vet inte, men farmor är bäst :D

6. Vem är äldst av dina föräldrar? pappa

7. Har du kallat dina föräldrar dumma saker? men JOO :D

8. Har dina föräldrar slagit dig? jaaa haha, men inge hårt :P

9. Önskar du att du hade någon annan familj? nej :)

10. Är dina föräldrar skilda? jaa.


SVARA ÄRLIGT

1. Har du spottat i någons mat? jaa när jag var mindre :D

2. Har du spottat i någons skor? JAA HAHA

3. Har du skrivit något dumt om någan på en vägg? hmm.. inte vad jag minns

4. Har du tjuv druckit? jo

5. Har du snott något från en affär? jo

6. Har du snott något av en vän? en pärla av johanna mattsson när jag va typ 7 :D haha, sry JM!

7. Har du hett sönder något utan att säga det? jaa :P

8. Har du pruttat utan att någon märkt det? haha, jag vet inte :D

9. Har du loggat in på en kompis msn och skrivit från den? hmm. inte skrivit men loggat in :D

10. Har du rymmt någon gång? jo de har ja

11. Har du velat döda någon? men typ varje jävla dag

12. Har du om någon hittar något påstått att det varit ditt? hmm.. inte vad jag kommer ihåg

13. Har du slagit ett djur? min häst när hon förökt bita mig =)

14. Har ett djur juckat på dig? HAHA JOO min hund och mattssons kanin hon hade

15. har du krossat ett glas eller spgel? jaa !

16. Har du krossat en ruta? JO :D

17. Har du kört bil onykter eller utan tillstånd? utan tillstånd

18. Har du varit nervös för att gå på toa hos någon annan? njää :P

19. Har du blivit bjuden på middag och tyck att maten var skit äcklig? jooo!

20. Har du varit avundsjuk på en kompis? hm.. nä, inte elakt avundsjuk, kanske på att dem är så söt elr nå :D <3


/L

Inga kommentarer: