tisdag 30 september 2008

du är så jävla patetisk

Stor i käften över internet men du törs fan inte komma fram å prata med en irl! Du får helt enkelt respektera att killen inte vill ha dig och gå vidare! Även om du tycker att jag har snott han så so what? De är ju ba ett täcken på att han inte älskat dig nog mke för att stanna kvar hos dig eller hur? Han är är inte kär i dig, hur mycket du än hatar mig! Du är så jävla patetisk som tror att jag tävlat om han. HaHA kan inte annat än att skratta åt dig, men vi säger vell så så du blir nöjjd, HAHAHAHA JAG HAR SNOTT DIN KILLE OCH DU KOMMER INTE FÅ TILLBAKA HAN! HAHAHAAAAAAAAAAAA SEEPPEEEE!
och eftersom du lät han gå så kan du inte älskat han nog mycket, du insåg det när det var försent!

Sluta skriv om mig i din jävla blogg förfan, varför bryr du dig ens om mig!? Jag tar tillbak allt jag någonsin sagt till dig, JAG VILL INTE BLI DIN VÄNN NÅ MER, OM DU FATTAR? JAG SKITER I DIG NU, SLUTA SNACKA OM MIG OCH SKÖT DITT EGET JÄVLA SKIT LIV!
å so what om jag är player? ( "hon är ba tsm med han för att jävlas med mig") jag klarar då fan av att iaf ha ett förhållande med den jag älskar!

NU ska JAG och MIN KILLE gå å se på idol!

Och nu skiter jag om ni tycker jag är dumm mot JASMIN för jag är så jävla less på att hon hela tiden säger att hon ska låta mig vara men aldrig gör det! Eftersom hon uttrycker sig i bloggen så gör jag också de! Vad vare du lovat? JO ATT LÅTA MIG VARA, men du verkar fan inte fatta vad de betyder!

PUSSHEJDÅ/ ANGRYGIRL_92

NU SKA JAG OCH KILLEN JAG SNODDE GÅ Å SE PÅ IDOL!

1 kommentar:

Jasmin sa...

Jag klarar då av att vara en riktig vän mot mina vänner.