torsdag 18 september 2008

update from luleå :D

hej mina älskade vänner!
Nu har jag och Miriam just kommit till läggan igen. Klev upp typ 11, gjorde mig i ordning och drog till centrum kl 12. Hittade helt själv! mke stolt!
Jag har shoppat som tusan! jätte mke snyggt!

Jag har inte hittat nå jeans än, men har ju lite tid imorgon på mig att söka mer, men jag hatar typ jeans, de är så obehagligt så jag kanske nöjjer mig med dem jag redan har!

Köpte bla Paris Hiltons nya parfym can can, luktar sjukt gott!
Har köpt en väska och nå tröjer etc också. Kanske lägger ut nå bilder imorgon när jag kommer hem på de :)! har ju varit framme med mobilen och fotat litegranna!

Just nu sitter jag och mitiam och lirar lite gurra, och glor teveee! De är sjukt skönt att vara här och inte i jokkmokk, meeeeeeeeen.. saknar mitt hjärta ;*

Ikväll kanske Carro ska komma förbi, sus också :) De blir vell o glo tv åde, skönt!

See yaa!

KISSES! ;-* / lajjsa,

Inga kommentarer: