onsdag 24 september 2008

Höst

Hej höst och välkommen! Jag älskar typ hösten! De är så mysigt när löven faller och de blir så där jätte mörkt på kvällarna :) mysigt och lite läskigt!
Jag har inte skrivit på ett tag, har varit hos mamma och hon har inge internet!

Tisadag
Igår så kändes de sjukt jobbigt att kliva upp till skolan, men jag hade inget val! På lunschen gick jag till bästis o älskii, mangeu och puttriik var också dära! Vi gick till skolis och sen så gick jag på lektionis! hahaha lol. På svenskan vare helt cp, vi skulle slänga massa böcker på en "eld" i takt till musiken, jag säger bara - ojoj, karin höög! HAHA
På eftermiddagen drog jag typ till stallet på en gång så j ag skulle hinna rida båda hästarna åde! Jag och Millan skrittade ut på våra sjuklingar och snacka av oss en massa!
Sen hade jag teori och då satt jag vanja och sanna och hade högläsning eftersom att vi inte hade nån instruktör! Vi sög jag och vanja och Sanna ägde typ på ha högläsning och hon e fan 2 år mindre än mig :P pinsamt! Efter det red jag och sanna ut på våra busfrön, dem var pigg och glad, de va helt mörkt o mysigt! Sen då vi kommit fram till stallet igen såg vi en människa som kuta genom hagarna bortåt! Snacka rädd vi vart, vi såg ba nå mörkt som sprang så vi kuta in med hästarna och slängde av dem grejjerna för o sen ta med våra hjälpredor yamina och kajsa som livvakter när vi sku se om vi såg den igen! Jag och mini (modig som vi är) kuta upp till hagen för att se om vi såg nå, å de gjorde vi INTE, men sen skulle vi kolla en gång till o då såg vi nån gå där uppe, vi bah; HAAAAAAAAAAAAAAAAAA DEÄRJUNÅNDÄRKAJSASERDUINTE???!!! HJÄLP! Och kajsa skrattar o skriker, HAAHAADE ÄR JU MAAAAAAAARIAAA! HAHAHAHA
Fan va kul de va, de var bara en tjej som har sin häst tsm med min som sprang upp till vår hage längst bort för att fixa något, hon orkade inte gå så hon jogga o vi trode ju hon flydde! HAHAHA ojojoj, nog med det!

Onsdag
Idag ska jag ner till stalle typ halv 5 elr nå. Har ridlekis idag, helvetes jobbigt, hatar ungar!
På skolan gick de vell bra, Karin snacka bort hela historian och Björn hela matten! skoent, slapp man jobba. Jag ligger typ efter så måste plugga ikapp, så jävla jobbigt!!!!
Har vell typ inge mer o skriva mer än att jag tror jag ska rida lite dressyr på sunny idag, hon behöver gå lite ordentligt nu! Jag och Elin satt på historian och kolla alla helger de nu ska va partey, och jag lovar hon kunde tamefan när ALLA jävlar fyllde år :O jag helt chockad! JohannaK bah; du, jag lovar.. De där med födelsedagar är hennes största hobby! HAHA och jag tror hon fan, elin e typ skeni näre gäller datum :D ojoj!
Sen skrev Julan idag också att hon mest troligt kommer till helgen :D fan va skoooooojjj! måste ba prata med USS om du får va me på övernattningen men de blir nå inga problems ;)

Här är typ nå pix elr nå för att liva upp bloggen lite, den ser lite halv död ut =)

SOEEEEEEEET POWNNNNNNNNIII
De där dumma grejjse kasta böcker på "elden" :p

HÖÖÖSTEEN 2008 ÄR HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!



Du har aldrig hört talas om "mer sagt än gjort"? för precis så är det! Jag har gått vidare, och de känns faktiskt jävligt bra! Jag har grävt upp mig ur den där lilla gropen jag satt fast i.
Snacket med millan fick mig faktiskt att insé att bara för att man väljer sin egen väg att gå, och att livet kommer kännas tungt så ska man inte ge upp, för allt kommer att bli bra!

"Livet handlar inte om saker man förlorar under tidens gång, utan saker man vinner i längden!"

PUSS! / L



Inga kommentarer: