onsdag 17 september 2008

Frissan

Hejsansvejsan! Idag ska jag kl halv två till malin och slinga håret (ska så småning om bi blond).
Känner mig inte sådär super happy! Passar lixsom inte i slingor, men jag måste ju om de ska bli blont nån jävla gång! haha.

Sen så ska jag till Miriam med fem bussen, mke skoj! ;)

måste typ köpa massa!

*JEANS!!!
*LEGGINGS!!
*Klänning
*Munktröja
*linne och t-shirt.
*Parfym
*UNDERKLÄDER!!

Gud, varje jävla gng jag är i stan tänker jag "ääh, jag hittar säkert nå snyggare jeans nästa gng, de är så dyrt! Och typ, Äh, jag snor nåra av morsans snygga bh;ar HAHAHAHAHAHAHA men dem är förstor runt midjan? :O fattar typ inte, hon väger typ 40 kilo och är bredare run bysten elr vafan de heter än mig :P jag måste ju se jävligt rolig ut, typ värdens smalaste "byst" elr vafan de heter och världens fetaste höfter ;S nää! hojja! Jag är svin snygg. noot

Jag lägger vell in resultatet på håret sen elr nå ;) Jag förstår att ni blir nyfikna! hahaha skämt åsido.

Pusss åde ;* / lajjsa,

Inga kommentarer: