onsdag 3 september 2008

Onsdag.

Hejsan.
Idag klev jag upp där vid kvart över 8 halv 9 för att jag tänkte jag skulle ta en lång dusch innan skolan börja. Jag gjorde hårinpackning åsåntdära :)
Sen gick jag till skolan kvart i 10 och då hade vi Hitsoria, helt ok!
Sen hade vi matte och jag fattar som vanligt inte mycket mer än ingenting så jag måste verkligen jobba hemma så jag inte halkar efter i de.
Sen så slutade jag 12 men jag orkade inte gå hem så jag satt och snacka med massa folk i typ 40 min innan jag tog mina grejjer och pös iväg hemmåt!

Nu sitter jag här och äter godis jag köpt från ridklubben (lillebrors kola, elr vafan de heter?!)
har rensat burken på alla goda så nu äre tyvärr bara dem äckliga kvar :/.

Ikväll ska jag hjälpa till på barnridningen som är kl 6 och jag måste hinna rida mina ponnyer idag och ta hand om dem med så ska vell äta nå "mat" innan jag drar ner till stallet. usch, jag är så trött..

Igår gick det jätte bra att rida! Sunny var så sjukt jävla fin! Hon brukar vara lite tjurig å sånt dära men igår gick hon hur bra som helst! :) nöjd med hon!
Idag ska vi vell rida lite dressyr igen antar jag. Om jag inte rider ut och gallopar lite, men de kändes lockande med dressyr eftersom de gick så bra igår :)

Pusshej!

Inga kommentarer: