söndag 28 september 2008

helgen som varit

helgen har funka bra! (Y)
Fredag eftermiddag kom jullebulle hit =) vi gick lite på "stan" och snacka och hälsa på magnus och Sonny sen så for vi ner till stallet! Julia skulle rida tickan eftersom hon alltid brukar vara så lugn och snäll men nedu! Hon stack hela tiden så vi vart tvugna byta häst, hon fick rida gummisunny och jag strongmanTickan :P jaja! hahaha vi tog oss hem iaf ;D sen gick vi in i ridhuset o hoppa lite :D haha julis o sunni hoppa typ 50 cm, grummmaaaa! (Y) <33 sen for vi hemmski o hyrde film åde! jag o julburt ska bli polis så vi hyrde BECK! mohahaha.. Sen kom karlarna där och hade hyrt 2 skräckisar o köpt ännu mer godis med dem orkade vi ionte se för vi ville sova =) så dem fick fa hem sen o jag o julis låg o snacka innan vi somna åde!
På lördagen efter jag vart tvungen o skiljas från min babe så gick jag o la mig igen men for ner till stallet på eftermiddagen o tog hand om pownns.. Efter de så gick jag upp till chafeterian där alla i ungdomssektionsstyrelsen samlades! (obs att jag är en av dem ;) haha) Vi hade knyt kalas och filmkväll =) vi såg 2 filmer, Black christmas och How to lose a guy in 10 days =) sen idag så hade vi BD-kuppen kval å jag var SPEAKER, fatta COOLT! HEHEHEHE fick tala i micken å allt ;) min assistent var sir Frida HAHA :D

nåja, här e lite pixix från la helga :D





Inga kommentarer: