lördag 20 september 2008

Don't try to tell me what to do

You think I´m over reakting? No honey, I don´t.

Jag trodde inte det var sant! (?) Men tydligen är du värdelösare än vad jag någonsin kunnat drömma om! Jag litade på dig till 110 % men de sket du i! Du tänkte "hon kommer aldrig få reda på de ändå", men det fick jag!
Du är den dummaste i hela världen. Totalt okännslosam!
-"Jag älskar ju dig". HA, si yeah you are! Man behandlar inte dem man älskar så!
Du tror du är en bättre människa? nejnej! Du varken är elr kommer bli, Hur mke du än försöker! Om jag vill vara tsm med dig får jag helt enkelt accseptera dig och vad du gör!
Men hur många chanser ska en människa behöva ha för att kunna uppföra sig? jag tror vi är uppe på din 6 om jag räknat rätt.
Du är elak, du är falsk, du är en idiot men jag älskar dig! Sen skiter jag i om du gör de tillbaka (Jag hoppas verkligen du gör de tillbaka) för jag tror dig ändå inte nå längre. De låter inte ens tro värdigt då du säger de så!

Jag har lärt mig av mina misstag. Något som aldrig kommer upprepas! Jag vart kär i min bästa väns ex, nån hon fortfarande hade sjukt starka känslor för. Men jag fattade de inte själv eftersom att jag själv blivit så jävla kär i han! Nå sjukt dumt, åh jag skulle aldrig ens börja snacka med han. Jaja, man kan tyvärr inte spola tillbaka tiden och få saker ogjorda! Isf hade det varit de första jag ändrat på! De och att jag skulle se till att tickan aldrig skadat sig. Jag älskar och saknar dig så jävla mke Jasmin! Jag fattar att du hatar mig, de hade jag också gjort! Jag fattar om du aldrig mer vill vara min vän! Men vi har gjort så jävla mke kul du och jag. Vi är samma person fast i olika skal! Du om nån, varför äre just dig jag är ovän med!! (?) Det är bättre att förlåta nån en gång för mke än en gång för lite, tycker jag iaf. Men jag tänker inte tjata på dig nå mer. De är du som ska bestämma om du vill vara vän med mig eller inte! De är dig de ska kännas rätt för.. Men för mig kommer vi alltid att vara LajJa =) Du kommer alltid vara min lilla stjärna, min lilla pingla och min bästa vän =*) Jag kommer aldrig glömma dig! De kan jag inte för de går inte en enda dag utan att jag inte tänker på dig! På vad jag gjort mot dig! :'( Men jag kan inte välja nån av er 2! Egentligen vet jag att du är den jag borde valt. Men jag kan inte välja bort nån av dem jag älskar. Så jag väljer att vara i situationen jag är i nu. Den tar kol på mig. Jag orkar inte mer! Jag måste här ifrån och börja ett nytt liv! Jag kan inte leva på gammalt skit, jag vill ha ett nytt liv med lycka och inte bara ångest! Vi 3, vi har sårat varandra så jävla mke! Jag hatar de... Jag älskar er båda!

Nä nu måste jag ge mig med mina snyft historier. Men allt de här kommer direkt från hjärtat!
Från och med nu ska jag bygga upp en ny grund till mitt liv. Jag ska aldrig mer göra misstag! Jag ska aldrig mer svika en vän och aldrig mer klaga på hur dåligt jag mår! För nu ska allt bli super bra! jag ska sudda över allt dåligt som nu hänt mellan klass 8 och 1. Nu ska de bli bra =)!!!


Jag är kär i dig, jag älskar dig. Du är en idiot, jag vet! Men what a fuck? What a fuck?!!

/ Lisa

Inga kommentarer: