måndag 22 september 2008

plötsligt händer det

Hippsvipps så fattar man vissa saker! Tex att när nån står för vad den gjort är det lättare att förlåta den! ja de visst man vell redan innan men jag hatar folk som inte vågar stå för det!
Idag berättade en tjej för mig att hon faktiskt snackat skit om mig mm. Bra! De visste jag redan men de känns ändå bra att hon bara säger de sådär. Att hon kan stå för vad hon gjort! De brukar väldigt sällan hända!
Och en annan sak, jag märker att de faktiskt är killarna man kan lita på som mest, nog kan dem vara jävliga dem med men dem är iaf inte små skvaller kärringar och skriker ut för hela världen vad man gjort för misstag! Tommy, han är fan min bästa vän! Han är så jävla bra! :D

Till helgen kanske Julia kommer <3333 fan va kuuuuuuuuul! :D du måste bara komma snygging! Lite skoj vi ska ha då! parta rida och äta :D HAHAHA! nåja, vi får vell hoppas att lincan släpper iväg hon :D


1. Julia + 2. Buss = 3. JOKKMOKK! haha ;)



PUSS!

Inga kommentarer: