tisdag 16 september 2008

En tisdag kväll!

Luften känns frisk ute, de är mörkt! Löven blåser längs gångvägen, det är höst! Hahah nä skojja bara! Hade ridlektion kl 6. Sunny var hopplös! Totalt skänkel död och helt låst i vänster bak ben.
Ingela fick sitta upp i typ 20 min för att visa vem fan som bestämmer, lång jävla piskan hade hon me :D haha! stackars sunsun.

Imorgon blire luleå! Känns otroligt skönt att komma här ifrån! Nu har den här skiten lugnat sig iaf men orkar ändå inte va kvar. Är helt förstörd på insidan. Som Dennis sa, det syns på mig att jag inte mår bra, jag är inte samma lisa som förut, den där glada och spralliga!

Skönt att fara till sin gamla barndomms kompis Miriam då :) Hon är alltid där då man behöver hon, hon lixzom får en på andra tankar, hon e inte en sån där "deep-talkare" utan hon är en exakt kopia av mig, fast en bättre en :) EN FAVORIT, ETT ORGINELL! MY BEST FRIEND!<3

Vi ska vell shoppa och knalla runt där i luleå, spela GH och käka godis.. Glo film och snacka skit! Skratta tills vi får ont i magen och skallen. Ta cp fula bilder på oss och skratta ännu mer. Ut och prommenera och sabbotera! Sånt där som bara vi kan göra, för vi har så jävla kul! Helt jävla sjukt :) hahaha!

Nåja, ska kolla lite kläder på internet nu så jag vet vars jag ska spana i stan på tors ;)

Ring elr nå!? 073- 810 57 25

Pusspuss
(; / Lisa B*