tisdag 16 september 2008

Here I am!

På nå konstigt sätt känns de som att de helt plötsligt börjar gå uppåt igen! det känns lättare iaf. Nu vet jag iaf vilka mina riktiga vänner är.
Klart jag blir less när ni bara får höra versionerna från ena hållet och aldrig från mitt. Ni tror på de första ni hör och anklagar mig för något jag inte ens vet om? Så typiskt er!
Nog har jag gjort mke dumt i mina dagar och de står jag för!! Men när sånna saker jag inte gjort dras upp så blir jag gode jävla less! De är som att jag är nån som alla kan lägga skulden på för ingen tror ändå på mig, jag är ju bara en fjortis som stjäl (stavning?!) mina kompisars killar, aah precis! (Y)
Ni gör som ni vill men ni gör bara bort er själva!

Idag ska jag till tandläkaren kl 14.10, hojja! inge kul dedära! Enligt nån spå tant kommer jag också bli tandläkare HAHAHAHAHA, FYFAN ALDRIG!!! Hon hade spått att jag kommer inom en snar framtid att flytta till en större stad :D (Y) å de är iaf sant!!! och sonny ska flytta meee :D KULIGT!! och ofc så ska Sunny också med!! Reser ingen stanns utan henne<3 Hon är min gullhummla, min ögonsten ;* Hon är bäst!!

nåja, ska vandra vidare nu!

PUSSPUSS&PUSS! / L.M.B

Inga kommentarer: