onsdag 1 oktober 2008

right kind of wrong

Hejsan! Sitter och nördar här framför datorn.. Hjärtat har gått och vilat en stund så just nu sitter jag mest och snackar med sus på msn om typ livet och allt vad de innebär!

Dagen började med att jag och sonny åkte med pappa till skolan idag kl 10, hade en lektion idag, historia! Vi gick igenom Romarriket och allt de där, vi ska snart ha prov på det. Då jag slutat lektionen så satt lill hjärtat nere i fiket o vänta så sött. Han skolkade från sin lektion o vi drog hem och mös å allt de där!

Jag funderar på om man ska fara och kolla sina ponnier på atg, tickan verkar blivit lite bättre och sunny har typ ont i ryggen så ofta och stel i vänster bakben. Hon har haft de sen hon kom så om de är nå fel på hon kan man kräva dolda fel om de är nå allvarligt åde inom 1 år efter det att man köpt hästen..
Funderar på att kanske sälja Tickan och köpa en till tävlingponny, en lite yngre en! Men de beror helt på om tickan blivit nå bättre för då kanske jag kan ha kvar hon och tävla dressyr elr nå annars har jag en köpare på hon :)

Idag har jag ridlekis, pisstråkigt.. Hatar små ungar och små jobbiga shettisar.. bläää!!!!! :P

*Har hällt vatten på sonny medans han vilat nu 2 ggr, han e svin sur på mig, haha! fan va kul de är och retas med han ;) <3

-PARTY TILL HELGEN!


kotte, Elina, jag - same sm



love / L*

Inga kommentarer: