lördag 8 november 2008

1 månad och 16 dagar kvar

åh shit va jag längtar till jul :D hihi! seriöst fan vad jag älskar jul, är de ingen annan som gör det?:D
Igår var jag, sonny, johannes, flisan och tommy på 8ornas, de var inte så speciellt bra! haha ;D vi var iaf bättre x10000 :) haha jaja, men -92 är ju bästa årskullen ever ;D! (sonny skrattar i bakgrunden) MEN DE ÄR SANT!

Idag fick jag faktiskt frukost på sägen :D gott vare haha, å hungrig var jag! Har sovit som en stock i natt! När ja klev upp såg jag typ 3 avsnitt av sjukhuset o sen skjutsa mamma mej o sonny hit.

Igår kväll köpte vi godis och hyrde film :) Irene Hauss elr hure stavas ;D

Igår köpte Farmor också nyansering åt mig så jag tänkte att löshåret skulle passa men mitt hår var ändå för mörkt, får vänta men löshåret till nästa blekning! Men nyanseringen är super bra och tar bort typ allt gult i håret! Det är seriöst mycket bättre än silver shampoo! Så pröva nyansering ist du som har gult hår! Mitt är köpt hos malin!
Det är ett lila skumm som man lämnar i håret i typ 2-5 min.
Kostar 162 kr!



XOXO/ L

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hade också ett sånt där skum!;b det funkade , men hade silver schampo oxå!:)