måndag 10 november 2008

8ornas show 2006

haha! Fan jag och miriam har sett våran 8ornas film, oherregud så vi har skrattat, satans så liten och töntig man var (är). Värsta mini fjortisarna med magtröjja och högklackat! haha, men kul som fan var det när man spolar tillbaka tiden, de är nog fan en av de bästa tillfällerna i mitt liv! Allt var fan perfekt! man hade sina bästa vänner och jag totalt sket i killar, jag drev mest runt med dem! haha Jaa hurrni, skulle vi ta och spola tillbaka tiden tjejer? Tänk om man visste hur det skulle bli i framtiden, då hade vi lovat varandra att hålla ihop, och det hade vi gjort också om jag känner er rätt! Haha, alla fina minnen man har med er! Som på praoen i 8an då vi (du och jag) hoppa i höet och kom på en ramsa om C och K, haha ojoj! Och på 8ornas när vi dansa som fan och när vi tog fula cp bilder då de såg ut som vi typ hade cancer "LAjjA". Haha, ja de var som vi 3, trion. När vi var hemma hos C, och J var lite trött när hon skulle hälla upp Jul musten, och jag och C som lura en viss person till vajki mitt i natten! hahaha. ojoj, ja helt klart har jag dem bästa minnena med er, dem man aldrig glömmer! ;) tack för dem.

Jag saknar verkligen den där tiden! även om vi inte är vänner nu så kommer vi alltid vara stjärnsystrar, för tamefan allt vi tkr är samma! Till och med smaken på pojkar tyvärr, det som förstörde. Men kärleken är blind och det är synd, jävligt synd faktiskt! Man gör så mycket dumt då man är kär! Men jag tog nog priset! om man ändå kunde spola tillbaka tiden ett halvår! hmm, men de här kanske var meningen? ja, de måste de vara! Jag älskar mitt hjärta och jag saknar er.

PUSS!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Lisa troru JAG känner mig nå gammal när du skriver sådär? :P Jag minns fan int ens vad som var med på måran 8ornas! :S
/Amanda

Anonym sa...

*våran
kanske de sku stå.

Anonym sa...

Men guud :9 haha åtternas, vilka minnen ;) Vi var ju bra även fast vi kanske inte var det.. Men vi ägde ;) hahah