tisdag 11 november 2008

jmk.

Då är man hemma i jmk igen. Köpte 3 snyggatroser, en foundation och en stor snygg ring i stan! Tänkte köpa en tröjja åt hjärtat men hade inte råd ;/ sen hitta jag en annan som var för liten ;P ååh, typiskt så de blev inge :( <33

Sov hos miriam inatt. Klev upp kl halv 8 för micke skulle komma och hämta mig och skjutsa hem mig till han innan han skjutsa sin pojk på dagis! Så jag slockna på soffan där innan mamma sen väckte mig vid 12. Då klev jag upp och duscha och basta en liten sväng! Sen så fixa jag mig och när jag var klar drog jag och mamma och fika ute på stan, sen blev de ju då shopping! Sen bar de hemmåt och vi stanna på vägen hos mommo&moffa och åt. Nu när jag kommit hem så har jag käkat en pizza bit med ;) fan vad fet jag är :D haha!

Imorgon kommer älski =) <33 wiie, bra bra bra! har saknat mitt gulligöll ;* ;)

Puss

Inga kommentarer: