lördag 1 november 2008

umeå


Hej, vet inte vad jag ska säga. Är så otroligt chokad, aldrig hade jag kunnat tänka mig det här.
Igår dammade jag, pappa och mamma (sen kom även sonny) ner till sunderbyn för nå tester.. Visade sig att jag hade jävligt dåliga njurar och att dem misstänker canser. Jag har även virus infektioner, inflammerad hals och 40 graders feber. Men kan ni förstå, tänk om jag har canser!! Jag ligger på en avdelning nu bland andra barn som har det. De är så hemskt, helt "hårlös" av cellgiftet, tänk att om jag har de kommer jag också se ut så där! hur länge kommer de inte ta för håret att växa ut då? Eller det kanske inte ens växer ut för jag kan ju lika gärna dö :'( ååh, jag är så jävla rädd att jag ska ha det.. När sjuksköterskorna skulle berätta till mig om vad dem tror de är (canser) så kom dem in med den där minen "De här ser inte bra ut". Jag fattade direkt att de skulle vara nå jävla sånt skit eftersom att jag gått runt och sagt "ja har säkert canser" (med ironi). Shiit. Ska iaf vara här över helgen till dem får svaret på alla prover, sen kanske jag får åka hem. Vill hem nuuuuu!!!!! Hem till mina hästar och kompisar!
Men nu ska jag gå in på rummet igen. Hoppas ni har mer tur i livet än vad jag har iaf.
Hej Mitt namn är Lisa, jag är 16 år och jag har typ canser. Fyfan! Jaja, de finns säkert nån som glädjer sig åt det iaf, men jag och min familj lider.
Puss / L

11 kommentarer:

Anonym sa...

shiiiit :s dedär lät inte alls bra, de FÅR INTE VARA CANSER!!
krya på dig vännen..

Anonym sa...

shit va läskigt :(
håller tummrna för att de inte är canser å att du blir frisk igen..
krya på dig lisa!

Anonym sa...

Fan vad hemskt!
Hoppas hoppas att det inte är canser!
krya på dig bruden!

Anonym sa...

shiiiit :S hoppas det inte är canser ! låter ju inte alls kul..

Anonym sa...

Får hoppas på de bästa, krya på dig...

SabinaP sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
SabinaP sa...

Tro inta att det är cancer, för det får det inte vara! Krya på dig!!

Emelie sa...

Hoppas hoppas hoppas det inte är cancer!!! Krya på dig <333

Anonym sa...

Hoppas att det inte är cancer!!

Liisa sa...

åh , det får inte vara cancer! krya på dig sweetie <3

susanna sa...

åh stackarn! hoppas för guds skull att det inte är cancer. krya på dig sötnos <3