måndag 3 november 2008

JAG HAR INTE CANSER!! :D

ÅÅ JAG GRÅTER AV GLÄDJE, FYFAN VAD SKÖNT ATT HÖRA! ååh<333 så jag får fara hem imorgon, fan vad glad jag ääääääär! men jag får inte rida på typ en månad :( men jag ska dit o pyssla med dem <3 sen ska jag hitttaaa en hund nu o imorgon innan jag far hem ska jag shoppa lite om jag orkar (vilket jag inte tror men hoppas)

Jag har 28 miljoner virus i kroppen och får inte komma till skolan på 1 månad o inte rida heller :( men jag är så jävla glad att de inte är canser, fifan! <33333

PUSSPUSSPUSSSPUSSPUSS ÄLSKAR ERRRRR!

9 kommentarer:

Emelie sa...

Vilken jävla lättnad :D Snart är du frisk och kry igen!! :)

Anonym sa...

Fan va bra!! :D vi saknar dig! :D <3

Anonym sa...

Krya på dig!

Liisa sa...

Åh vilken tur! :D då syns vi snart igen snygging ;)

Carolina sa...

Känns skönt att höra, ta hand om dig så länge.

_julia sa...

skönt att veta att du är okej. Ha det bäst. Puss J

Anonym sa...

skönt att höra, jag fick nyss höra om att du låg i umeå men har tänkt och hoppats med dig sen dess, krya på dig! <3

Anonym sa...

Hej Lisa Bromfalk! Jag tänker på dej, och gråter lite, jag med... Vad skönt att du blir frisk igen! Du kommer att bli STARK av detta, kom ihåg det!...slå dom på käften, när du kommer hem!!! Kram från Elli i Mattisudden!

Anonym sa...

<3333333333333333333333333333333333