fredag 14 november 2008

fredag 14/11

Skoter körkorte idag, trisst! Jag slutar inte att drömma mardrömmar, vafan gör jag de för?
Nå läskigt hände igår.. Min kub man kan slå på underifrån på en knapp (som inte kan slå på sig själv) började lysa igår, på kuben låg ett kort på sonny, de måste vara ett tecken! Jag tror att något hemskt kommer hända sonny :O Eftersom jag drömmer mardrömmar hela tiden också och eftersom hans (faster/moster??) drömt att något hemskt kommer drabba deras familj :( buhu! jag brukar ju vara synsk ibland, men jag hoppas jag har fel den här gången! älskling, jag ska skydda dig :)

Idag så vakna jag 2, satans så skönt det var! Och de var bara för att telefonen ringde! Zakko har sovit med mig hela morgonen, han låg tom kvar 1 timma efter att jag klivit upp. Jävla sömn tuta ;p
Sen så har jag nött lite dator och duschat! Fan vad drygt de har vart, om en och en halv timma kommer miriam etc förbi och "hämtar" mig då vi ska gå dit bort tsm. Har typ suttit och längtat som Faaan till på söndag, kan de inte bli söndag nu?!? hunden<3

Jag är jävligjävligjävligt party sugen nu när jag blivit friskare! Jag ska till boden med marri och julan o dansa som fan snart känner jag! elr hur bruds?`;) hahahaha!

Fan vad less jag är på jokkmokk alltså, de skulle vara så jävla skönt att flytta, till luleå! Luleå elr umeå typ.. att jag inte valde att gå gymnasium nån annan stanns. ååh, jag ångrar mig som fan! Och varför går jag egentligen samhells? jag hatar typ den linjen! Jag ville typ gå op elr estetiska! jaa fuck den här jävla hålan! men jag vågar som ändå inte ta mina grejjer och flytta här ifrån! Jag skulle gjort de om jag inte var tsm med sonny, jag villl inte lämna han! :/ och inte mina vänner och hästar heller ofc. menmen. Livet är ett mysterium! Man måste våga ta risker för att komma nån vart här i livet! ;)

Puss

Inga kommentarer: