tisdag 11 november 2008

ångest

ååh, nu får jag sånna här ångest attacker igen som jag lidit av hela mitt liv! Det är grymt jobbigt!
Jag känner mig osäker på om jag väljer rätt väg här i livet och så försöker jag hitta tillbaka till den där balansen jag haft men tyvärr är de snö storm så fotspåren har snöats för. Vet varken bu eller bä. Det känns som jag ger och ger men inget får man tillbaka. Eller jo visst, ibland! Men sen får man ett lass med skit också, sånt som sårar!

Jag försöker verkligen förändra mig men jag klarar de inte själv! jag behöver din hjälp. Jag behöver min familjs hjälp och mina vänner. Jag försöker sträcka på ryggen bland folk men så fort ingen ser är jag svag igen.

Nu ska jag sluta med mina deppiga texter, men ibland är bloggen det bästa stället att uttrycka känslor. Eller, de är det bästa stället! Att skriva av sig är så otroligt skönt! Fast sen oron över vad ni som läser ska tycka skrämmer mig en aning. Jag är faktiskt inte dum i huvet bara för att ni fått för er det. Jag är en människa så väl som ni. Och en människa klarar inte hur mycket som helst! Men jag tycker fan jag klarat de mesta! alla mina svackor över dumma saker eller saker jag gjort fel! Men nu ska de aldrig bli så igen för jag har ställt om mig totalt!

Livet är värt att leva.
Jag lever livet med dem som vill leva det med mig.
Jag lämnar inte livet utan att ha levt färdigt det.
Jag lever som om varje dag vore den sista och
jag tänker inte sluta leva för att nån försöker stoppa mig från det.

This is my new life! Bye

1 kommentar:

Anonym sa...

that's the way girl!<3 När jag kommer ska du leva livet med mej !! ;)