fredag 7 november 2008

Hejsan!

Igår firade jag och hjärtat våran 3månaders dag med lite mys ute i mörkret ;)
Vi hände upp hängmattan, hämta fårskinne och massa filtar+kuddar med tända ljus, så kröp vi ner där med en kopp te och titta på stjärnorna och prata väldigt länge :) typ 2 timmar nästan :) till 12 på natten ;D då gick vi in och sov :) mysigt värre :) <3 älskar dig ;*

Idag vakna jag av ett glad mamma kommer och väcker mig, sen slår hon på musik högt som fan, så de var vell inge annat än att kliva upp! Hon skjutsa mig till pappa för att mitt lös hår kommit, de är inte riktigt samma färg men skit samma hahaha ;D Mamma ska fa o köpa nyansering och en foundation till mig sen :)

Ikväll ska faktiskt jag gå på 8ornas show eftersom att sanna och lillebror ska vara med! :) kuuligt! Sen kanske jag och hjärtat hyr film elr nå ;D

nåja, vi kanske syns ikväll!

Puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, vars fan hängde ni upp en hängmatta?? :O puss love ya<3

Anonym sa...

Trodde aldrig att du hade en lillebror faktiskt

Anonym sa...

Ååå, Vad mysigt det lät! :D Jag ser framför mig hur det såg ut :) Kram J.F