måndag 10 november 2008

JÄVLA FITT BLOGSPOT!

VARJE JÄVLA GÅNG JAG HITTAR ETT LITET ÄCKEL STAVFEL ELLER NÅ DÅ JAG LÄSER BLOGGINLÄGGET OCH SKA REDIGERA DE SÅ FÖRSVINNER HÄLFTEN AV ALLT JAG SKRIVIT! HATAR DE HÄR JÄVLA FITT ÄCKEL SKITET!! GAAAH GALET JÄVLA LESS JAG BLIR, HADE TYP SKRIVIT 100000000000000 ORD ÅÅÅÅÅÅÅÅH HELVETE! NU FÅR JAG SKRIVA OM SKITEN.


Hej.
Vaknade i morse av att sonny kom och la sig bredvid mig (mammas säng). Mamma hade ju farit på jobbet. Sen vaknade jag även av att sängen var tom, han hade gått ner och fika och sen innan han for så fick jag en sista puss:( nu kommer vi inte ses på flera dagar, ååh, jag saknar dig redan jätte mke :( kom tillbaka älskling, jag klarar mig inte utan dig en sekund ens :(<3

Igår kväll såg jag ses2 på gossip girl! fan så jävla snygg nate är, ååh jag är fan kär i han, alltså jag är fan de på riktigt! Haha, emelie minns du? hahahahaha
emelie: alltså jag hatar se filmer med snygga killar (vi såg peter pan) för jag håller alltid på börja gråta när jag vet att jag aldrig kommer träffa dem :'(
HAHAH ;D så är de typ nu. Jag håller på börja gråta för att jag aldrig kommer få träffa honom + att han bara är en film karaktär och inte är sådär i verkligeheten :'( buhuhu :(
Nåja, vi såg även sanningens ögonblick, tänk så sitter man och öppnar sig som fan och säger massa äckligt pinsamma grejjer om sig själv och så har man typ en fråga kvar och så svarar man FEEEL! då får man ju inga pengar alls men hela sverige vet ens hemligaste hemligheter! hojja.

Känner på mig att jag har 2 ton att plugga igen när jag är redo att komma tillbaka till skolan igen, och det känns inte bra må jag säga!

åh, vet ni!? nu har jag hittat en jätte söt hund :) chihuahua/papillon! Den heter baloo =) haha, jag ska tvinga pappa köpa den åt mig :) hel vit är den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh Peter Pan in my <3333