söndag 9 november 2008

söndag 9/11

Hej! Vaknade 11.30 idag för att se idol! Jag tycker fan Kevin är bäst ;D Sen så käka vi lite fika o dega som vanlilgt en söndagmorgon! Sen såg vi lite andra avenyn vilket jag egentligen inte alls tkr är bra ;P men jag har inte hängt med så jag fattar inte handlingen i de! (?)
Sen skjutsa mammsen mig och sonny hit till pappa, de är ju farsdag idag :)

Jag har jävligt ont i mjälten å är satans rädd att den ska spricka när alla skrämt upp mig! Dessutom har min oro över de smittats över till sömnen så jag drömmer fan mardrömmar varje natt, hojja, inge kul!

Vem tkr ni ska vinna Idol 2008? :D

Puss/ Lisa


4 kommentarer:

Carolina sa...

Kevin såklart!!

Anonym sa...

KEVIN :D

Anonym sa...

vem som helst förutom johan så blir jag glad!!

Anonym sa...

Johan <3