måndag 3 november 2008

vänskap

alltså. Klart jag saknar er alla! Men de var inte jag som lämnade er, utan ni mig! Så säg inte att jag lämnat er för det var ni som svek mig. Det var ni som valde att ignorera mig, ni som valde att inte vara min kompis. Det va inte jag som valde dagens situation. Även om jag och J bråkade så behövde ni ju inte säga upp vänskapen med mig! Det var nånting mellan mig och hon och inte mig och er. Gjorde jag er andra nått? Men jag har ju varit en idiot sen i början av 9an för er, "då jag var så förändrad" för att jag bar mke smink! jo, de är en tuff period jag haft med er även om jag faktiskt älskat dem stunderna allting varit perfekt och ni insett att jag är den där glada busiga och töntiga lisa jag alltid varit. Då man känner sig hemma i en "grupp" så känner man värme och lycka. Jag har alltid kännt känslan av att jag inte är omtyckt, som att när jag kommer och sätter mig med er så blir de typ den där stämningen "eeh vad gör hon här?". Hata mig inte för att jag skriver de här men de är faktiskt så jag känner (kännde) och jag vill bara att ni ska veta det. Men ibland känndes allt så jävla bra också! Typ då vi hade filmmaraton eller hade våra små tjej kväller hela tiden :) Nu är jag inte ens bjuden! Jag blir ju inte ens bjuden av dem som ska föreställa sig vara vän med mig fortfarande? Haha, fattar ni att ni väljer bort mig hela tiden! Och sen säger ni att inte ignorerar mig och att jag ska komma till skolan. Nää vet ni hur ledsen jag är inombords? Nej det vet ni inte för INGEN av er har varit i min situation!

De är först när nått sånt här händer (sjukdom) som ni bryr er!

Jag hatar inte er fast ni hatar mig, kommer aldrig hata er! Det finns vissa jag är mer besviken på än andra å ni vet säkert vem ni är. Sen finns ju även dem där äkta kompisarna som klarar av att vara kompis med båda parterna utan att dömma, tex evvi och miriam! :)

Ja jag tycker ni ska tänka er in i min situation också, och varför jag betett mig illa! Fåt man nog mycket skit kasstat i ansiktet så är de vell klart som fan att man en vacker dag kasstar allt tillbaka, ajjt????!

Jag saknar och älskar er, jätte mycket, och varje dag.

Puss

1 kommentar:

Liisa sa...

förlåt, om jag har fått dig att känna så, det har aldrig varit menat, absolut inte och jag hoppas du vet det. saknar tiden då jag var asmycket med dig även om vi inte alltid hade samma åsikt <3