onsdag 12 november 2008

städ ryck

Ibland om kvällarna när jag verkligen inte kan sova så får jag nå jävla städ ryck och börjar städa! Jag har fan rensat hela mitt jävla rum inatt! Slängt bort en sko kartong med smink och hår produkter jag inte använder och flyttat ut en liten "bryå" och flytta om tv´n, städat smink bordet och bok hyllan, bäddat rent och skurat golvet! Så nu ska jag inte stöka ner heller! det var städat innan också eftersom farmor var snäll när jag låg i ume =P haha! Men nu är de städat ut i minsta lilla vrå, finns INGET ställe det är stökit, inte ens i en låda! =) åååååh fan va nöjjd jag är :D känns som man gjort om rummet bara för att de är städat ;D Jag var typ klar kl 01.38 så då kröp jag ner i sängen och tänkte på mina hästar och min hund jag snart ska få ;D Jag tänkte även lite på zakko eftersom jag var väldigt sur på han eftersom att han pissat på mitt golv och legat och löst hår i min säng, de ska han ALDRIG få göra mer, då får han en rejäl spark i baken! Jag pratade faktiskt med han att han fan inte fick göra om de å de såg ut som han fatta så ;D haha. Jag har hittat ett litet sött hund halsband och min lilla hundkorg jag ska bädda ;D och sen måste jag gå å köpa ett koppel som inte har så tungt knäppe! Å valp mat, juste! Måste göra de i veckan eftersom dem inte har öppet på helgen typ ;P
Jag har ännu inte kommit på nå namn och de stressar mig, mamma kom med förslag på Alfons ;P men vi får se!

Mormor ringde o väckte mig typ halv ett, tur de annars hade jag nog inte vart vaken än! Jag klev upp och fika lite bullar o mjölk hon bakat. Nu ska jag nog hoppa i duschen för de låter förjävla skönt ;)

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska döpa min bäbi huund till alfoons!!! (: om jag nu får nån :P/s