söndag 16 november 2008

wiiiie!! !:D happy day!

För de första börja den bra för vi var och körde skoter på skabram sjön ;p o de var as halkit så när man skulle köra fort (miriam åkte) så fick vi värsta sladden men jag rädda oss från att tippa :D HAHA! Sen åkte jag o miriam kälken bakom sus och hon var crazy o kälket ba sladda å fort gick de :O hahahaha :D SEN vare värsta söta räven som var där och åt miNa GOdisaR<33 vi döpte den till Molle :D (molly om de var en brud) Den var så sweeeeet! inget skabb här! Miriam kom på att man ska korsa en räv o en hund, fatta sööööööt! :D alla var helt faschinerade av den (L) sötis :)

sen for jag hem o vila innan 2 då jag skulle o skriva provet, å kan ni tänka er, alla klara de :D:D:D:D:D:D:D jag hade ba ett feel av 26, fan va nöjjd ;D jag hade värsta svåra prove, typ massa frågor om skoterdelarna å ofta jag kan dem :O hehe, men ändå klara ja de så fyfan va nöjd ;) fatta skoter de blir i vinter brudaaaaaar!!!!!! wihoo :D

Å nu till de bästa! Nu ska jag fara och hämta sötisvovven ;:D;D ååh kulkul :D så nu ska jag kila!!

Puss / happygirl ;)

1 kommentar:

susanna sa...

haha eran sladd var ju jävlart klockren, och ström blev typ jättesur x) haha ojoj.

och jag var väl inte crazy? :o