måndag 24 november 2008

skola idag för första gången på väääldigt länge.

Ja idag var de första dagen tillbak till sskolan. Var bara på en lektion eftersom jag ska "mjukstarta" Eftersom att jag fortfarande är sjuk och inte kommer bli frisk på väldigt länge! Mamma var barnvakt åt milton :)

Som ni märkt så har jag inte skrivit i bloggen på väldigt länge! Haft en paus för att hinna göra saker som faktiskt är mycket viktigare här i livet! Som tex att umgås med min familj, kompisar, stallet och hunden mm. Känns som jag slösar alldeles för mycket tid på de här datanötandet! Man sitter o nöter även fast man gjort de redan i typ 5 timmar bara för att man tror att nått kan hända och för att man inte orkar lyfta arslet här ifrån!

Milton är nästan rumsren, eller ja, på god väg iaf! Han har fattat att man ska kissa ute, men bajsa gör han inne! ;S Nu ligger han på en kudde och tuggarsönder en propeller till nån leksak! ;) då är han tyst iaf haha!

Puss

Inga kommentarer: