måndag 3 november 2008

ny opererad

Hej, sövdes kl 10.15 och vaknade 12, svin trött. Minns typ ingenting från de dem sövde mig annat än att jag sa "ajj vad ont de gör från arbpgen till nyckelbenet". Hon masserade min arm lite och sen såg jag dubbelt av hon, fan kändes som att jag var hög som ett hus! Sen sa dem "börjar du känna dig yr?" jag bah; joo så hade jag kollat på mamma och skrattat typ, sen minns jag inge mer. haha fifan. 'Å när jag vakna var typ första tanken "vars fan är jag'?"

Jag har helt ont på halsen där dem stuckit hål.. menmen, sånt är livet.

Sonny överaskade mig med ett super gossigt gossedjur :D hihi<33 tack hjärtat.

Jag saknar mina hästar så jävla mycket, sunny, tickan. Men speciellt Sunny eftersom att de är hon jag tillbringar mest tid med. <33 å sötnosar.

Sen så har jag och mamma hittat en hund dem ska ringa på nu :) kuul! hihi!!

Ja nu väntar bara provsvaren så får vi se hur de är, hoppas inte canser.

hur är det i jokkmokk föresten? har ni nå intressant att berätta så snälla säg de :) Hur var första skoldan efter lovet?

Puss/L

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blev riktigt rädd när jag fick höra om allt hemskt. tur att de inte är så! jag vet att du och jag aldrig har varit nå superbra kompisar eller så, och bråkat en del. men jag bråkar heldre med dig än inte känner dig alls! jag tycker om dig sjukt mkt vad du än gör, står på din sida bruden! jag har ju som hört om alla bråken och tycker att vissa har varit jävligt orättvisa mot dig! att man kan vara som ett svin har jag erfarenhet av men att vara så äckligt elak förstår jag mig inte på:S Jag önskar att min sk "kompisar" ska se vilken fin tjej du verkligen är! jag står inte på deras sida när don trycker ner på dig för saker som dom bär ansvaret av, det är endast fegt att försöka lägga skulden på någon annan...

/linnsofia

Anonym sa...

du vet att jag finns för dig om du behöver mig! linnsofia