fredag 10 oktober 2008

10/10-08


Hejhej! Nu är jag fruktansvärt less på att vara sjuk, jag blir inte ens bättre! MÅR som en skit, känner mig som en skit, ser ut som en skit!! gaah, blir galen!

Idag började dagen med att jag gick till skolan åde, fuck alltså! hade kunnat sova 3 timmar till eftersom att historian var inställd och allt de där!! Menmen.. Jag och elin knallade till maten och där satt dem små svikarna som redan smitit ;) ja vi käka o sen skildes vi åt eftersom johanna och elin skulle söka nå grej johanna tappat efter vägen och jag skulle till my bestfriend tommy! Vi surra skit o allt man gör där! :) Sen gick jag och hjärtat tillbaka till skolan då jag ba hade svenska kvar... o segt gick de, fifan! nåja.. Jag sonny o magnus gick sen över till östra där resterande medlemmar i deras pop-grupp satt! Somna typ nästan där i soffan, är så jävla slut av febern och förkylningen!
Tacka vet ja K.S som ska hjälpa till att ta min häst idag, hade aldrig pallat! Blir nog ingen övernattning för min del heller.. Blir nog o typ sitta o glo tv hela kvällen, mami jobbar kväll.. De är ju idol och så kanske jag hyr nån film el nå! Blir vell säkert bra!

Imorgon har jag lovat baby och bästis att komma på besök till randi ;p hahaha! ett löfte är ett löfte men gode tungt de känns! Men allt för er <3

PUSS

Inga kommentarer: