onsdag 15 oktober 2008

jätte sjuk

Åhh, vad less jag är! Igår for jag, sonny och johannes till stallet! Där nere var Jonna,millan och sanna så vi snacka på o allt de där innan jag o sanna skulle rida!! Sunny gick helt bra igår, mot slutet vart hon lite tjorvig för hon var så trött men mestadels så gick hon som en klocka!
Mitt hjärta och J.O hade vart snälla och mockat åt mig :) thnx guys! Då vi vänta på skjutsen kända jag hur svag och illamående jag började bli... Jag hade ingen mataptit alls då jag kom hem, åt typ 2 spagetti.. Sen la jag mig i pappas säng, höll på att frysa arslet av mej så tog mitt feta duntäcke, en varmekudde och pappa gjorde upp eld!! De var typ 23 grader men jag frös som satan iaf.. Sen tog jag tempen åde å då visa de sig att jag hade feber.. 38.4 (min normala temp = 36.5). Tempraturen ökade sucessivt (stavnin?) och efter jag hade druckit berocca och tagit massa ipren och allt så sluta den stiga efter 39.5 grad... Jag mådde så jävla dåligt! Dessutom mådde jag sjukt illa! Så jag och sonny gick och la oss och sen vakna jag mitt på natten och kände att jag typ måste spy elr nå så jag gick in på toaletten och efter att ha gått typ 10 meter så flåsa och skaka jag som fan.. Jag satt mig ner på golvet vid toaletten men jag orkade inte ens sitta av mig själv så jag fick ta och lägga mig där på golvet... Sen ropa jag på pappa när jag fick lite ork och då kom han med en stol jag kunde sitta på så då gjorde jag de.. Jag skaka och mådde illa och var helt jävla svag, jag mådde så jävla dååligt, så jag började gråta... trodde typ att jag skulle dö elr nå... Sen gick jag o la mig igen och tog tempen å då hade den sjunkt lite, till 39,00 grader.

När jag vaknade i morse mådde jag också illa och hade sviiiin ont i skallen! Jag har inte kunnat äta elr dricka för då blire bara värre... Så jag är typ mega svag pch allt jusst nu! jävla skiit!

Nu har jag fan haft feber i 1 och 1/2 vecka.. fan va less jag är! Hoppashoppashoppas att jag är frisk på fredag och speciellt söndag! nåja.. ska typ göra nå annat nu ist för att sitta här o skriva om min sjukdom.. haha! men seriöst? vad orkar jag göra? Typ se tv och sova! hm.. kul, NOT!

Hoppas ni håller et frisk iaf! Puss!

Inga kommentarer: