torsdag 2 oktober 2008

hoppträning

Det gick faktiskt jätte bra idag! Vi hade gymnastik hoppning o ponnyn hopps typ 120 lätt :) kul de va! lill sunny ;)<3 Älskiie hade mockat o fyllt höpåsarna! fan va bäst han är :)

Har snackat med evvi just i 40 min typ, åå saknar min lillgumma :) <3 Det låter som att hon har de superbra om man bortser från den äckliga skolmaten och fula klassrummen ;) Du är värd det bästa! Känns så sjukt konstigt att du inte är här :( <333

btw, idag träffade jag PIA :D inte träffat hon sen hon komm hem :)!!!! kuul!

de blir inge björn, sorry ludde och miriam men de blev så jävla tjorrviiiggtt!! :(
Men vlm blire ;) wihoo vad kulit!!! Imorn får vi se hur elins hår blev ;) är faktiskt jävligt nyfiken :D

Jag kanske ska köpa en chihuahua hane från pite, ur sööt! får veta hure blir imorgon! :) jag hopppassss!! :)

nåja, godnatt på er! puss

Inga kommentarer: