lördag 11 oktober 2008

hos hjärtat

Hejhej! sitter här hos min älskling! Kom hit igår e.m! Igår då vi kom hit så kolla vi idol och käka innan vi drog till byahuset!! där spela vi pingis poppa musik och "grilla"! RIKTIGT MYSIGT / TOMMY Sen vart jag sara och sonny trött så vi for hem och sov medans dem andra gösarna satt där till typ morgonen och böööörrrnnnaaa sönder nå däck åde!!! haha, sen kom de hem och levde jävul i typ 2 timmar innan dem slockna! Tur man inte sov i samma rum som dem för då hade man ju inte fått en lugn minut ens ;p
Idag så gick vi upp och fika åde innan vi drog till lammen och glansen och hälsa på :D Sen for jag o sara och körde fyrhjuling ;P Sen så gick jag och sonny hem o såg tv och efter ett tag kom dem andra hit med! Jag och Tommy slockna i soffan, (alltså i varsin ände) Sen vakna vi o såg lite mer tv innan vi sku äta :D nu sitter jag tommy och sonny och ser ännu mer tv =p hahah! övriga människor är o ser film!

Alltsåalltså, bilder kommer HAHA! och ni som inte vet så ska jag tilllägga att sara PS är sjukt jävla cp vig!! Hon har fan inge skelett :;O nåja! Nu ska vi se mer tv ;) HAHAHA

pussss love/ lisa

Inga kommentarer: