torsdag 30 oktober 2008

MISS U

  • miss u Juliaaaaaaa<3333 du måste komma till mig snart och jag till dig älski<3333
  • Miss u evelina andersson, en av mina absolut närmaste vänner. Första gången vi var med varandra klickade det, å de var allt länge sen vill jag lova!! Du är den bästa som finns gumman, Jag älskar och saknar dig jätte mycket!<33
  • miss u miriaam!! åå din lilla sprätt, bästa vän! Vrf ska du flyttaaA???? ja du bor ju ba 18 mil från mig o vi kan ju ses varje helg men de är inte samma sak som varje dag!! :( (L)
  • miss u Sonnyyyy!! åå du är ba 1,5 mil ifrån mig just nu men de känns som 15000! Saknar dig älskling!
  • miss u nilooo!! länge sen vi sågs men saknar alla våra minnen vi har! du och jag lillan!<3
  • Misss u svedbergs/freeds, jaa vi hann aldrig få ett sista farväl. Jag hoppas ni har de bra där nere, saknar er sis<33
  • Miss u elin, ååh! Saknar att ha nån o prata med! Syns snart =) <3
  • Miss u Johanna, saknar att ha nån å snacka skit med ;) syns snart <3


ååh, saknar många just nu, Jobbigt! känns som att jag är ensamast i hela världen :(

puss

4 kommentarer:

Johanna sa...

Jag är också ensammen! :( Föresten, lägg upp en bild på ditt "nya hår" nu. Jag, och säkert många andra, är ju nyfiken på hur det blev! :D

Anonym sa...

Och vadå snacka skit, jag snackar vell inte skit? ;D

lisabromfalk sa...

nej "verkligen" inte johanna ;D men jag syftar som på "snacka gojja" med om du FattAArr? ;)

Anonym sa...

Haha jaha ja. Ja svammla kan jag! :D