torsdag 30 oktober 2008

utmanad!

Jag har blivit utmanad av Elin ;)

Såhär går det till:
Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. - Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. - Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har världens sämsta självförtroende.
2. Jag tar väldigt lätt åt mig kritik.
3. Jag gruvar mig alltid för att ringa nån, pinsamt! ;S
4. Har inte gjort en ända matteläxa sen början av 7an!
5. Jag går alltid runt och trallar(sjunger), vad jag än gör :)

Jag utmanar Miriam, Millan, Emelie, johanna, evve och Sanna ;) Ojj, de vart visst 6 st men skit samma :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

har redan gjort en såndär med 10 saker om mig själv ;)

Emelie sa...

Jag har också redan gjort en sån, fast med 10 saker :D

Anonym sa...

haha, ja det är inte varje dag man får nån sån där utmaning ;) men ska försöka svara på de :D