onsdag 29 oktober 2008

hello

Sorry att jag inte har skrivit så mycket på länge men de har varit "mamma-veckan" och hon har tyvärr inget internet!

Igår for hjärtat hem, saknar han redan svin mycket! Efter de gick jag till malin och slinga håret. De är typ barbie gult men nästa blondering blir de nog precis den färg jag vill ha det! Om jag nu kan hålla mig.. jag blev så jävla sugen o färga brunt när jag ser ut att typ ha peruk just nu! Ajja, skit samma, vem har man egentligen att vara fin för här i jokkmokk än sin pojkvän? Och han bryr sig inte hur jag ser ut, han älskar mig iaf!
Drog sen ner till stallet då marri kika förbi och red min ponny, hon var så rid sugen nu när hon inte vart med jimmy på några dagar! HAHA skojja ;) Nej men sen for vi på Statoil och köpte godis o sen drog vi hem till mig och såg dsphuswfs om ni fattar min förkortninig där! ;)
Sen kom mamma förbi och vi for och sola, blev såklart ingen skillnad på mig men de blir det ju aldrig!

Mina ögon är fortfarande svullna och min hals lika så.. Så måste på sjukan igen eftersom mamma säger att de här på halsen jag har kan va farligt typ ;s 13.30 ska jag vara där.

Puss /L*

1 kommentar:

Anonym sa...

du måste ju lägga in en bild ;]