torsdag 16 oktober 2008

barndomms minnen

Satt och titta i fotoalbumet jag aldrig sett förut och hittade lite bilder från barndommen! här är dem ;D

Jag, othilia och lotta! :)
3;ans skid tävling :D
Emma
Och för miriam går de fort i backen ;D
Ooh, cool med medaljen!
Jag och lukas ;p
Pia och emelie på ponderosa ;D
hela ridlägerligan! Erika, pia, emelie, linnea(?), elin och vanja ;DJohanna sandström och jag i skogen ;)
??, pite lina, och jag
Jag och evvi <333 miss u baby
Jag och miriam! fotbollsproffsen! Vars e byxorna Miriam? ;)
Bestfriends, alltid! <3
Jag och miriam va å fika hos farmor ;)
Jag och Nilo, miss you!
Gänget, miriam, jag emelie och emma


Idag vaknade jag typ 8 för att sonny kom hit och väckte mig att jagf måste låsa upp dörren, sen så vart jag tvungen att hjälpa han o hitta nummret till sjukanmälan och så tog jag medecinen så jag blev pigg! Kunde helt enkelt inte somna om! Vi har typ chillat på morgonen och de. Känner mig mycket friskare och bättre idag, de är vell pencelinet som gör susen! :) Nu ska jag gå och ätA upp min supersöta pojkvän! love you<3

PUUSSSS

2 kommentarer:

Emelie sa...

men hahahahahaha fy fasen va fula bilder! Och den där Linnea på ridlägret, hon var rätt konstig kommer du ihåg de? :D

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH MINNEN <3