fredag 24 oktober 2008

FREEDAAG!

kl 14.10 får jag höstlov <3 ååh, vad skönt! Efterlängtat! Ikväll blire nog bara att ta de lugnt. Kanske film med hjärtat elr nå :) Hihi.

Idag har jag och elin varit pluggisar ;) Vi har jobbat som fasen på historian ;D haha! Svarat på massa frågor åsånt.. På matten var jag typ svin smart, allt gick galant! Har nästan känt mig som en pluggis idag! Ganska skön känsla ändå ;d vem vet vars jag är påväg?;D haha!

Nu sitter jag och väntar på svenskan som börjar kl ett! Johanna har missa bussarna så hon kommer vell snart, hon skulle på den sista lektionen iaf! Elin den svikarn drog just med sin man för att äta.. så j ag får sitta här själv och nörda framför datorn, ajja! Funderar på gå här ifrån nu åde! Men alla är vell säkert på city och fikar som vanligt! haha Känn er utpekad ;D äääh, inge mer o skriva typ, igår så vaja inte med på hoppträningen, nu vet du som är intresserad av att veta det de!

Puss

Inga kommentarer: