torsdag 30 oktober 2008

f-e-b-e-r


ååååh, hatar jävla äckel feber, NÄR FAN FÅR JAG BLI FRISK ??

Feber+ont i bena+mår illa+ont i skallen+alla körtlar i min hals = SVULLNA, ser typ ut som ett träsktroll! +svullna ögon! LESSS= JA, inte nog med de så ska jag ju måsta ha hosta och ont i halsen också. Åååh, lämna mitt jävla liv din hemska sjukdom!

Imorgon ska jag ner på vårdcentralen (igen). Fan va pinsamt de är att gå dit, eju typ stammis där elr nå, har alltid massa sjukdommar!!!! ååååhhhhh,, fan vad jag fryser!

ÄR DU NÖJD NU??? HUR FAN KAN DU GÖRA SÅ HÄR MOT DINA SKAPELSER??? JÄVLA GUDJÄVEL! :*(

Vad ska jag säga att jag gjort idag? vaknat av att jag var törstig som vanligt, alltid törstig.. fan va less! Sen täppt i min jävla snornäsa och så ont i jävla nacken och halsen! (pga alla knölar)
Alltså om du nu ska plåga ihjäl mig så kan du räkna med att jag kommer skjuta dig med 10 skott i skallen när jag väl kommer till himmlen! (vilken jag inte kommer göra eftersom att jag är så dum) såååå då ska jag bli ett med jävulen och bränna dig i din feta håriga röv! stämpla = IDIOT

Okej nu måste jag lugna mig, men seriöst, men seriöst? finns de nå värre än att vara så sjuk så man nästan tror att man ska dö vissa stunder? när man tappar all kraft man suttit och sparat på framför datorn eller tv´n. Då man är på väg mot kylskåpet för att hämta en energikick (frukt) och man helt plötsligt trillar ihop, kroppen sviker.. Benen skakar, känner hur mitt maginnehåll är påväg upp och skallen dunkar.. Du tar dig inte upp eftersom din nacke är helt böldig och du kan knappt röra den, samt att hela kroppen skakar precis som att du sett ett spöke! njaaa, de finns bättre tider än såhär. Jag fryser, jag mår kasst! Jag hatar att vara sjuk och jag har varit det i 3 veckor nu.

Har fan inte gjort nå annat än att se tv och duschat, visste att själva duschningen inte skulle vara en smart idé eftersom att jag alltid dör ihop då men jag frös så mycket att jag kunde inte hålla mig.. Jag kom knappt därifrån.

Maten smakade skit, åt lite mackisar, måste äta mer.. Har ju fan proteinbrist men jag får inte i mig något! Magen smärtar..

Nu ska jag göra nå annat som att nöta musik så jag slipper tänka på mitt äckligt dåliga imunförsvar, ojoj, livet är inte värt att leva idag.

Håll er friska! Puss /Lisa

Inga kommentarer: