måndag 13 oktober 2008

whuuut?

Ska jag köpa en ny mobil eller laga min? hittat en sviin snygg samsung! hohoho! vill ha!
har även kollat in 3 jackor! ska köpa en ;P röd, svart elr mörkgrön? =) säääg vad DU tkr :)

Idag har vi haft samhells och datakunskap.. ååh, hade prov i datakunskap, gick typ kasst ;D hahaha! men jag tror iaf att jag får G =) Sen gick jag och sonny på smedjan och åt god mat :)

Helt trött är jag.. Jag och hjärtat har hyrt film som vi ska se ikvl.. I´m a legend! har du sett den? bra?

Måste plugga matte idag, och eng bok ;s men jag är så jävla trött.. är fortfarande sjuuk som fan =(Jag och sonny har just vart och tagit hand om sunny.. orkade inte rida!

Chickenmåål ;) min maat! gott
mina sötnosar ;) elin och johanna! sry för bilden tjejer (;
Sonnys nachotallrik (stavning!!?)


PUSSPUSS / L*

2 kommentarer:

Johanna sa...

Haha men satan i gatan... verkligen inte beredd på den! :P

elinpersson sa...

guuuuuuuuud :P